Author Topic: Pomeczowe wypowiedzi...  (Read 20 times)

Offline Chiesa

• Administrator
  • *
  • Sangue viola. Questo l'amore non si finisce mai!
Pomeczowe wypowiedzi...
« on: 05/02/21, 20:01 »
Giacomo Bonaventura w mixed zone: "Byliśmy dobrzy w strzeleniu trzech bramek, ale oczywiście brakowało nam koncentracji w ciągu kilku chwil i straciliśmy również trzy. Jesteśmy w dobrej formie, fizycznie świetnie, ciężko pracujemy z trenerem. Moje doświadczenie jest ważne, gram w tej lidze od wielu lat i to, co dzieje się w środku pola, jest mniej więcej takie samo. Mam nadzieję, że będę mógł pomóc drużynie i spędzić jeszcze wiele lat w Serie A. Teraz skupiamy się na następnym spotkaniu u siebie z Lazio, jestem pewien, że możemy zrobić dobry występ na naszym stadionie".

Beppe Iachini dla Dazn.TV: "Zespół zinterpretował to we właściwy sposób. Zrobiliśmy to, co musieliśmy, wiedzieliśmy, że są dobrzy w przecinaniu, więc byliśmy na to przygotowani. Jednak też popełniliśmy kilka drobnych błędów. Co tydzień pracujemy nad poprawą gry obronnej. Powiedzmy, że nawet dzisiaj przeciwnik był bardzo dobry, ale liczy się duch i występ. Zawsze musimy chcieć wygrywać. Chłopcy mają swoją swoją ścieżkę pracy a Vlahović również miał swoją ścieżkę i bardzo się rozwinął, ale dzisiaj pozostali jego koledzy również pokazali się z dobrej strony. Cieszymy się jednak z Vlahovicia, który strzela gole: oznacza to, że zespół stwarza warunki do tego. Ribery i jego stan zdrowia? Okaże się w ciągu najbliższych kilku dni. Ma mocnego siniaka po kopnięciu, zobaczymy, co powie personel medyczny. To nie powinno być nic szczególnie groźnego".
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 30 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name: Email: