• Welcome to ACFFiorentina.eu - forum of Fiorentina supporters, Fiorentina forum.
 

Biraghi i Chiesa w kadrze Mancini'ego; Benassi out

Started by Chiesa, 10/11/18, 15:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chiesa

Trener reprezentacji Włoch Roberto Mancini na mecz w ramach Ligi Narodów z Portugalią i na spotkanie towarzyskie z USA powołał 27 zawodników. W kadrze jest 2 "fioletowych" graczy - Chiesa i Biraghi.

Lista powołanych:
Bramkarze -
Alessio Cragno (Cagliari), Gianluigi Donnarumma (Milan), Mattia Perin (Juventus), Salvatore Sirigu (Torino)
Obrońcy - Cristiano Biraghi (Fiorentina), Leonardo Bonucci (Juventus), Giorgio Chiellini (Juventus), Mattia De Sciglio (Juventus), Emerson Palmieri Dos Santos (Chelsea), Alessandro Florenzi (Roma), Alessio Romagnoli (Milan), Daniele Rugani (Juiventus)
Pomocnicy - Nicolò Barella (Cagliari), Federico Bernardeschi (Juventus), Roberto Gagliardini (Inter), Frello Filho Jorge Luiz Jorginho (Chelsea), Lorenzo Pellegrini (Roma), Stefano Sensi (Sassuolo), Sandro Tonali (Brescia), Marco Verratti (Paris Saint Germain)
Napastnicy - Domenico Berardi (Sassuolo), Federico Chiesa (Fiorentina), Vincenzo Grifo (Hoffenheim), Ciro Immobile (Lazio), Lorenzo Insigne (Napoli), Kevin Lasagna (Udinese), Leonardo Pavoletti (Cagliari), Matteo Politano (Inter)
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa


#Nazionale 🇮🇹 Il Ct #Mancini convoca 27 calciatori per le gare contro 🇵🇹#Portogallo e 🇺🇸 #USA: prima chiamata per #Sensi, #Tonali e #Grifo. L'articolo 👉🏻 https://bit.ly/2RJ6Ida  #Azzurri #ItaPor #ItaUSA #VivoAzzurro
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Chiesa-show (tripletta) w wewnętrznej gierce (na video 1 z 3 bramek)

- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Trening kadry. Biraghi z opaską na kolanie

- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO